محمد حسین آزادی، پژوهشگر حوزه رسانه در برنامه گفتگوی فرهنگی درباره مخاطرات دیپ فیک گفت: دیپ فیک یا جعل عمیق محصول دوره پسا حقیقت است. در عصر پساحقیقت یا (post truth) به واسطه ظهور و گسترش فناوری هایی مانند اینترنت، تلفن همراه و رسانه های اجتماعی مرزهای بین حقیقت و دروغ و صداقت و ناراستی، تار می شود و فریب دادن افراد به یک چالش وحتی به یک عادت تبدیل می شود، و احساسات و عواطف بر واقعیت های عینی غلبه می کند. همان چیزی که اکنون در رسانه های اجتماعی شاهد آن هستیم، یعنی کاربران بدون بررسی محتواهای دریافتی و تجزیه وتحلیل، مقهور محتواها می شوند.

ادامه مطلب

ویدئو/ سخنرانی محمدحسین آزادی در نشست عصر پسا حقیقت، جامعه شبکه‌ای و رشد اخبار جعلی

دیپ فیک تکنیکی برای دستکاری ویدیویی/ لزوم مهارت افزایی و ارتقای سواد رسانه ای کاربران

رسانه ,فیک ,های ,دیپ ,اجتماعی ,حقیقت ,دیپ فیک ,رسانه های ,های اجتماعی ,به یک ,می کند

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

جام جهانی 2018 . لیگ قهرمانان آسیا . لیگ برتر والیبال . انتخابی یورو 2020 . لالیگا اسپانیا .لیگ برتر بسکتبال negarehkbaran harmoneytbaran آتلیه عروس و داماد وبلاگ ترجمه و زیرنویس تخصصی ترنسکواد تکنولوژی sajjadzamani بازرگانی پرشین پیشرانه جذاب دانلود | دانلود آهنگ و فیلم وبلاگ بی موبایل